13.12.11

My H&M experience.


Στις 15 Νοεμβρίου πραγματοποιήθηκε το Press Event για την συνεργασία του οίκου Versace με τα H&M, στο ολοκαίνουριο κατάστημα στην Αθήνα. Και φυσικά δεν μπορώ να κρύψω την χαρά μου που μπόρεσα να παρευρεθώ αλλά ακόμα πιο πολύ να αποκτήσω κομμάτια από την συλλογή!
Το κατάστημα σε νεοκλασικό και επιβλητικό ύφος, δέχτηκε τις 500 τυχερές που είχαν πρόσκληση για να δουν από κοντά την συλλογή αλλά και να απολαύσουν ταυτόχρονα το coctail party με dj την Λυδία Παπαϊωάννου και κάμερες με φωτογράφους για να καλύψουν το γεγονός.
Καμία όμως δεν ενδιαφερόταν για τα ποτά ή τα εδέσματα! Σε όλο το κατάστημα επικρατούσε ο απόλυτος πανικός για τη απόκτηση ενός κομματιού! Γυναίκες έντρομες έτρεχαν πάνω κάτω για να βρουν αυτό που τους άρεσε (ήμουν και εγώ μία από αυτές, το παραδέχομαι!) Στα δοκιμαστήρια επίσης το αδιαχώρητο με κοπέλες αλλά και ώριμες γυναίκες να προσπαθούν να δοκιμάσουν τα ρούχα αλλά και άλλες τυχερές να κρατούν μεγάλες τσάντες με όλα τα φορέματα και τις τσάντες!!!( και φυσικά δεν μπορούσα να κρύψω τον θυμό μου!). Τακτική πολλών ήταν η ανταλλαγή επί τόπου ρούχων ή κοσμημάτων, την οποία ακολουθήσαμε και εμείς. Αλλά το πιο εντυπωσιακό για μένα ήταν ότι τα πιο ακριβά ρούχα ήταν και αυτά που εξαντλήθηκαν αμέσως!
Όσο για μένα, πρέπει να είχα μεγάλη τύχη για να βρω το φόρεμα που ήθελα στο νούμερό μου, παραμερισμένο στο δοκιμαστήριο! Στο τέλος του πάρτι οι υπεύθυνοι δώρισαν στους προσκεκλημένους σατέν τσάντες με το περιοδικό των H&M. Παρ'όλη την κούραση στο πεδίο της ''μάχης'', κερδίσαμε το τρόπαιο αλλά και μία αξέχαστη εμπειρία!!!























Τα τρόπαια!



No comments:

Post a Comment